Najčastejšie otázky
Aké možnosti doručenia ponúkate a koľko stojí poštovné?
Všetky spôsoby doručenia a kompletný cenník sme pre vás spísali >>> TU.
Ako môžem u vás zaplatiť?
Je to na vás. Či už preferujete pohodlné online platby, klasický bankový prevod alebo úhradu na dobierku. Všetky možnosti nájdete prehľadne >>> TU.
Kedy môžem očakávať doručenie balíka?
Váš nový kúsok odosielame čo najrýchlejšie, spravidla do 24 pracovných hodín od prijatia platby (v prípade dobierky od potvrdenia objednávky). Finálny čas doručenia je už potom v rukách dopravcu, ktorého si zvolíte.
Má tovar zákonnú záruku?
Dĺžka záruky závisí od typu tovaru, ktorý kupujete:
- Použitý tovar (Second-hand): Keďže ide o tovar, ktorý už mal majiteľa, zákonná záručná doba je skrátená na 12 mesiacov.
- Upcyklovaný tovar: Na naše prešívané a upravené kúsky sa vzťahuje štandardná záruka 24 mesiacov.
Viac detailov nájdete v Čl. 10 VOP.
Je možné si produkty prezrieť alebo vyzdvihnúť osobne?
Fungujeme výlučne ako e-shop a osobný odber ani prehliadky tovaru neponúkame. Celú našu energiu venujeme tomu, aby bol každý kúsok detailne odfotený a popísaný – tak, aby ste mali pri výbere rovnaké (ak nie lepšie) informácie ako v kamennom obchode.
Môžem sa poradiť pri výbere produktov?
Samozrejme. A veľmi radi. Keďže každý jeden kúsok osobne kontrolujeme, poznáme ho do detailu. Stačí sa nám ozvať >>> TU.
